DOPRAVA
ZASÍLÁNÍ:
Česká republika:
Doprava při souhrnném nákupu v hodnotě nad 5.000,- Kč je ZDARMA po celé ČR (mimo atypické zboží, které svým rozměrovým a hmotnostním charakterem spadá pouze do možnosti automatického výpočtu ceny na základě rozměru a hmotnosti, jako jsou např. solární panely, střešní konstrukce, baterie, měniče, regulátory, silové kabely, apod. a neplatí zde limit nad 5.000Kč pro dopravu Zdarma). Objednávkový systém automaticky vypočítá cenu u těchto atypických produktů a tato cena je zákazníkovy sdělena při vyplňování údajů v Košíku. Dopravu při souhrnném nákupu v hodnotě do 5.000,- Kč včetně DPH u neatypických produktů (rozměrově nebo hmotnostních) hradí zákazník ve výši 119,- Kč včetně DPH po celé ČR.
Zboží zasíláme prostřednictvím přepravní firmy PPL, TOPTRANS nebo vlastními přepravními službami. O způsobu přepravy rozhoduje hmotnost a rozměry zboží. Zboží vám bude doručeno za 1. zamykatelné dveře objektu uvedeného v dodací adrese. Řidič je vybaven manipulačním vozíkem pro převoz objemného zboží po rovném podkladu. Zboží rozváží pouze jeden řidič, proto pro případnou pomoc např. při stěhování do schodů u těžších zásilek je potřeba, abyste si zajistili pomocníka, který Vám s výnosem pomůže. Další případná manipulace je možná vždy pouze po dohodě s řidičem.
Zákazník je povinen překontrolovat a převzít zásilku pouze není-li zjevně poškozená. V žádném případě zákazník nepřebírá a nepodepisuje přepravci přepravní list, pokud zásilka nese známky poškození . V případě poškození zásilky je nutné s řidičem provést zápis do přepravního listu (může být i elektronický zápis) a podrobně popsat rozsah poškození, případně zásilku zákazník může odmítnout převzít. Pro urychlení dalšího postupu doporučujeme kontaktovat naši zákaznickou linku +420 731 899 161. Pokud zákazník převezme zjevně poškozenou zásilku a neprovede s dopravcem zápis o poškození, o převzetí s výhradou, nebude brán na pozdější reklamaci zřetel s ohledem na přepravní podmínky přepravce.
Zboží uvedené na e-shopu "skladem" expedujeme v co nejkratší době zpravidla do 1-3 dne. Po vyexpedování Vám bude zboží doručeno do 24 hodin. O aktuálních skladových zásobách a termínů dodání konkrétního zboží se v případě zájmu prosím informujte na info@solarsun.cz nebo zákaznické lince +420 731 899 161
Zboží můžete zaplatit online, bankovním převodem předem, platební kartou nebo v hotovosti na provozovně Divišov.
Vícenáklady spjaté s opakovaným doručováním zásilky v případě zákazníkovy nedostupnosti na místě dodání hradí zákazník.
OSOBNÍ ODBĚR
Osobní odběr objednaného zboží je možno provést na naší provozovně Butterfly Vision s.r.o., 257 26 Divišov, Na Špičníku 421, vždy po předchozí telefonické nebo písemné domluvě!, adresa je uvedena v sekci "Kontakty".
U osobního odběru si prosím vždy zboží překontrolujte, zda je objednávka kompletní, nepoškozena a úplná.
Platba bankovním převodem nebo online platbou - zboží zaplatíte bankovním převodem nebo online platbou přes platební bránu a poté si jej můžete vyzvednou na provozovně Divišov.
Při vyzvednutí zboží budete vyzváni k předložení čísla objednávky.
Osobní odběry nejsou nijak zpoplatněny.
Dodací lhůta je zpravidla 2-3 pracovní dny po potvrzení závazné objednávky, při platbě předem na účet prodejce 2-3 pracovní dny po připsání platby na účet prodávajícího, nedohodne-li se prodávající a kupující jinak. U některých položek je dodací doba individuální, v tom případě informuje prodávající kupujícího o konkrétní dodací době. Dodací doba se může měnit v závislosti na objemu zakázek, tuto informaci zákazník vždy dostane předem před nákupem pomocí informačního textu při vstupu na stránky e-shopu.